Dajte ostatným vedieť o svojich problémoch so spoločnosťou Zoberma: Napíšte komentár
Zoberma je globálny poskytovateľ služieb, ktorý sa vyznačuje širokým spektrom produktov a služieb. Od svojho vzniku sa Zoberma neustále rozvíja a rozširuje, a to aj vďaka svojim inovatívnym riešeniam. Avšak, ako každý technologický gigant, aj Zoberma nie je imúnny voči výpadkom a poruchám.
V prípade poruchy služieb Zoberma môžu nastať rôzne problémy. Môže ísť o výpadok internetu, nefunkčnú televíziu, problémy so signálom, alebo dokonca aj problémy s fakturáciou. Na riešenie týchto problémov je niekoľko možností:
Pokiaľ sa problém nevyrieši ani po skúške všetkých uvedených riešení, je vhodné kontaktovať zákaznícky servis Zoberma. Môže to byť prípad, ak výpadok trvá dlhšiu dobu, alebo ak sa problém opakuje. Zákaznícky servis je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Na sledovanie stavu poruchy je možné využiť webové stránky alebo aplikáciu Zoberma. Tie vám poskytnú aktuálne informácie o stave poruchy, opatreniach, ktoré Zoberma podniká na jej odstránenie, a predpokladanom čase obnovenia služieb.
Problémy s fakturáciou je najlepšie riešiť priamo so zákazníckym servisom Zoberma. Môže ísť o nejasnosti v účtovaní, nezrozumiteľné položky na fakture, alebo iné problémy týkajúce sa platby za služby. Zákaznícky servis je pripravený poskytnúť vám potrebné informácie a pomôcť s riešením problémov.